گزارش روز: آنچلوتی و انتخاب یازده بازیکن اصلی تیمش برای بازیهای لالیگا

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه رئال مادرید بیش از این بررسی نمی کند.آزمایش وخطاهای او به پایان رسیده و زمان رویارویی با واقعیت از راه رسیده؛ او حالا باید نتیجه تلاشهایش دراردوی پیش فصل را به هواداران رئال اعلام کند وموقع اولین امتحان کارلتو فرارسیده. دراردوی پیش فصل رقابت میان بازیکنان مادریدی دربالاترین حد خود بود ولی این رقابت به سرمربی ایتالیایی اجازه داده تا او یازده بازیکن اصلی تیمش را برگزیند.دست کم او ترکیب اصلی تیمش برای اولین بازی این فصل درلالیگا مقابل رئال بتیس را انتخاب کرده.

کارلتو دراولین بازی، کاسیاس، کارواخال، په په، راموس، مارسلو، کاسمیرو، مودریچ، اوزیل، ایسکو، کریس رونالدو و بنزما را به میدان خواهد فرستاد. اینها یازده بازیکنی هستند که سرمربی ایتالیایی دراولین بازی رئال در فصل جدید برنابئو به میدان خواهد فرستاد تا اولین شادیهای این فصل را برای هواداران مادریدی به ارمغان بیاورند.

آنچلوتی یک فوتبال خوب می خواهد تا هواداران تیمش از عملکرد بازیکنان تیم راضی باشد. دروازه بان مدنظر کارلتو کاسیاس است؛ دروازه بانی که آخرین بار در روز15 ژانویه در یک بازی به عنوان دروازه بان ثابت در درون دروازه تیمش قرار گرفت. آنچلوتی روزیکشنبه او را به جایگاه همیشگی اش بازمی گرداند و با وجود عملکردخوب دیگو لوپس دراردوی پیش فصل،ایکر حالا از او پیشی گرفته است

دانی کارواخال بالاخره رویای بازی کردن در برنابئو را محقق می کند.او دراردوی پیش فصل آنچلوتی را قانع کرده و درجناح راست به کار گرفته می شود.

مارسلو در جناح چپ قرار می گیرد.ستاره برزیلی فصل بد پشت سرگذاشته رابه دست فراموشی سپرده و البته با مصدومیت واران، راموس و په په در قلب خط دفاعی قرار می گیرند.په په با مصدومیت واران و باجدایی مورینیو و پس ازپشت سرگذاشتن چندین جلسه محرومیت درنظر گرفته شده از سوی آقای خاص به ترکیب اصلی برمی گردد.

دیوار دفاعی طراحی شده از سوی آنچلوتی هم تهاجمی است.ایده کارلتو ارائه یک فوتبال خوب،مالکیت توپ و حمله کردن است.

آنچلوتی درمیانه میدان هم بازیکنان خوبی را دراختیار دارد: کاسمیرو، مودریچ، ایسکو و اوزیل.

کاسمیرو پدیده انقلابی اردوی پیش فصل رئال است و عملکرد فوق العاده ای داشته. او مودریچی را درکنار خود می بیند که امسال حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت. این ستاره ها بدون شک درکنار هم موفق خواهند بود.

مهاجمان رئال هم که نیازی به معرفی ندارند: کریس که همان بازیکن همیشگی است و خطرناک تر از همیشه کار می کند. با جدایی ایگواین، بنزما حالا بازیکن شماره 9 رئال است. آنچه رئال کنونی کم دارد، گرث بیل و بازیکنان مصدومش است. ولی کارلو آنچلوتی که نیم نگاهی هم به خرید بیل دارد، حاضر است تا با همین بازیکنانی که دراختیار دارد، تیمی سراسر کهکشانی را به میدان بفرستد.


  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, ] [ 1:0 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 2037
بازدید کل : 30364
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1